Thursday, January 14, 2010

予測不可能

ここの1人の教師はであるそう迷惑な。.momo… ように私が彼女の表面の上でこわれたいと思う… 昨日の晩、彼女はコンピュータ実験室に来、私が使用中にあったことを知り掲示板を経営する。従って、それは地球の地獄のようであるちょうど….…私がeeeを気遣わないし。疑わなかった意識不明uの人…非常におよび低い自尊心との何。ちょうど私の自身の仕事をしたいと思いなさい! 私はreceptiontistおよびタイピスト。ではない。Pittyおよび貧しい教師…


(one teacher here is so annoying..momo...
like i want to smash up her face ... yesterday evening, she come to computer labratory and didn't know that i was to busy managing the notice board.So, it's just like a hell in a earth....What the heck with u guys...very unconscious and low self esteem...I don't care eee and doubted..Just want to do my own jobs!I am not the receptiontist and typist..Pitty and poor teacher...)

No comments:

Post a Comment