Wednesday, July 8, 2009

menunggu 30 minit mcm 30 tahun...

hahaha!!adui...malas ku ingau ni....gagau jua ...ntah tah liau..haha!!antam tah sj ee...aku dah mls p ipconfig ...skrg tiba masanya...aku taip lagi blog...setelah keja dah selesai aku pun mula lah melarat p chat, p makan, p menaip..pening jg ooo...1 1 org bt keja...tp, d samping YM..thanx 4 everythin'.....jam menunjukkan 2.33pm....x lama g nak pulng dah.....penatny...!!!!!!!!!!!!!!!!bila la mau cuti ni arr....cepat2 la cuti skul time puasa ni...ngalih ku eewh..ingau lagi nada belaing cn ani...mudah2an tah cpt ku mulih...eeeeeeeeee...blalah!!!!:(...
xtaula pa jadi ngan FS yg lain....mabe excited kali durang......wah, aku jadi macam pakar pla a.k.a technician...huish...nasib la x kena panggil oleh PK tadi...if x, mmg sejarah berulang cam kemarin...punya lama ooo mau install tu antivirus PK...mgkn dr awal g silap step durang install...last2 aku gak la harapan bangsa!!....adeh!! bila la mau cuti...x sabar dah aku ni...penat drive g ulang-alik....hari2 yg sama berlaku dlm minggu ni....dah la sehari suntuk aircon ja ...macam xda udara dah.. harap2 putih la lepas bbrp bulan ni...ayoyo!!!!!!!!!!kisah yg sedey...jauh dr tmpt sendiri wp mmg asalny tmpt sendiri...mgkn takdir!!!!30 minit mcm 30 thn buh!!

No comments:

Post a Comment