Thursday, June 25, 2009

finally...

lolX....dr tadi aq ketawa2 ja...akhirny x perlu p sandakan....

First and foremost,aku dah plan dah pa aku nak buat bila smpi kt sandakan n mengajar kt sk tmn rimba....tiap2 hujung mggu julai sehingga ogos mmg aku nak balik ke kk...naik bas lebih kurang 6 jam or kapal terbang (air asia or MAS-tp, masa yg aku nak xsesuai..?dalam otak aku dah mmg set....hurmmm....oTak dah memikir psl ni 2 mggu lalu g...heya!!...ni la dikatakan rezki keemasan...2 chances 2 choose...

tp , tujuan utama sebenarnya bukan la nak suka2 ja pulang p kk....heyy...!!!cuma nak selesaikan perkara yg aku dah mulakan dr awal..study jepun mmg dah jadi hasrat aku dr dulu g...dah kena ambil study,tiba2dah la kepala aku pening fikir nak confirm jadi guru or x...kelas bahasa jepun aku pun dah makin tunggang langgang...cam punah semangat belajar....tp , hr ni buat aku happy sgt!!..

At least aku dpt job kt area kk...n gelaran menjadi pendidik terpaksa aku lepaskan...he2....kena bt pilihan dlm 2 hari lg....uarggghhh!!xpa2...aku rs mmg confirm la ambil job ni..cayouk2!!!!semoga berjaya!!hehehe....=)

No comments:

Post a Comment